keskiviikkona, joulukuuta 05, 2007

Plastinen sommittelu

Minna Soraluoman muovikasseista on tullut vallan viehättäviä, kun ne on ensin leikattu suikaleiksi ja sitten virkattu uudestaan kasaan. Viimeisen parin viikon aikana mä oon missannut 95 prosenttia gallerian häppeningeistä, kun on ollut muuta arkea ja velvollisuutta. Johannes Rojolan retrospektaakkeli ja Kokeellisen Elektroniikan Seura jäivät näkemättä,.... Nyyh.

PS. Perf07:sta tuttu Kasimir esiintyy edistyksellisessä sarjislinjan joulukalenterissa.

6 Comments:

Blogger Keijo Ahlqvist said...

Onko tuo vähän näpertämistä, pipertämistä ja rivittämistä... ei tarvi vastata.

Täällä aherretaan myös. Kuinka neljän minuutin vaha-animaatioon on kertynyt jo 3 gigaa avi-tiedostoja - ei tarvi vastata.

10:28 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Onhan se, viehkoa pipertämistä ja rivittämistä - vähän niinkuin sarjakuva, mutta ilman draamaa.

Pakkaamaton avi vie kyllä tilaa, riippuen resoluutiosta ja värien määrästä, 0,5 - 5 gigaa per minuutti, kuulemma.

11:05 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Säähän nopee oot! Makkaratehdas näyttää komealta kuvissa.

11:49 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Mä oon hermostuneensalamannopea. Joskus.

11:52 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Ja nopeus sen kun jatkuu!

12:14 ap.  
Anonymous Anonyymi said...

Jeu. Onnea ja kukkasia näyttelyn avajaisiin. Tykkäsin sun töistä kovasti. Ne muistuttaa mua siitä lapsuudesta kun maito pakattiin muovipusseihin ja niistä pusseista kudottiin käteviä eteismattoja.

12:19 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home